Jan 1, 2009

Objektif Penganjuran KEI-3

  • Sebagai platform untuk menilai pencapaian dan menambahbaik hasil resolusi Kongres Ekonomi Islam Kedua dan Kongres-Kongres Ekonomi Bumiputera terdahulu yang terkait dengan kepentingan ummah secara umumnya.

  • Sebagai suatu usaha yang serius dalam menggarap semua potensi yang dimiliki ummah dalam pelbagai bentuk sama ada dalam bentuk dana, hasil penyelidikan mahupun peluang yang boleh dimanfaatkan.

  • Sebagai medium yang sesuai dalam merumuskan ide dan pendekatan baru yang berkesan sebagai usaha memperkasa ekonomi ummah sebagai persiapan dalam menghadapi era baru perkembangan ekonomi.

0 comments:


Kongres Ekonomi Islam Ketiga yang bertema; "Menggerak Potensi Dan Memperkasa Ekonomi Ummah" akan berlangsung pada 12-15 Januari 2009 bertempat di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan dunia Putra (PWTC).

Kertas Kerja Iringan

Pihak Sekretariat KEI-3 memohon penyertaan ahli akademik, professional, pelajar serta orang ramai untuk menghasilkan kertas kerja iringan berdasarkan tajuk-tajuk pembentangan KEI-3. Kertas kerja iringan tersebut bolehlah dihantar ke email : kei3@yapeim.net.my

Maklumat lanjut kertas kerja iringan KEI-3 sila Klik

Hubungi Kami

Sekretariat Kongres Ekonomi Islam Ketiga (KEI-3)
Talian: 03-2273 8005
Faks: 03-2273 2593
Email: kei3@yapeim.net.my
Laman Web: www.yapeim.net.my

Taqwim

Pelawat

Terkini

Terkini
Mesyuarat Jawatan Kuasa Induk, 19/11/2008 bertempat di Dewan Syura, Bangunan JAKIM, Putrajaya.

Mesyuarat dihadiri oleh ahli-ahli akademi, politik dan professional.
Template by KangNoval & Abdul Munir | blog Blogger Templates